Blog

Blog

Integracja Clickmeeting i HubSpota
Autor: Adam Kubaszewski 8 kwietnia 2025
HubSpot oraz narzędzia do webinarów? Sprawdź jak HubSpot dogada się z ClickMeeting, Livestrom oraz GoToWebinar - narzędziach testowanych przez nas!
HubSpot Insights ZNIKA
Autor: Adam Kubaszewski 28 marca 2025
HubSpot Insight odchodzi w niepamięć. Co z Twoją bazą firm? Poznaj nasze tricki i skorzystaj z porad specjalistów - sprawdź teraz!
Jak wybrać najlepszy CRM dla małej firmy?
Autor: Adam Kubaszewski 21 marca 2025
CRM - Customer Relationship Management - system niezbędny do efektywnego zrządzania relacjami z klientami. Jak wybrać dla małej firmy? Zajrzyj do artykułu!
co to jest HubSpot?
Autor: Adam Kubaszewski 7 marca 2025
CRM, HubSpot - co oznaczają te terminy i jak mogą przyczynić się do sprawnego działania Twojej firmy? Dowiedz się z naszego wpisu i poznaj HubSpot bliżej!
Autor: Adam Kubaszewski 17 lutego 2025
Czy Twój zespół sprzedaży lub obsługi klienta korzysta z telefonów służbowych do codziennej pracy? Jeśli tak, to nasza integracja jest rozwiązaniem, które pozwoli Ci w pełni wykorzystać biznesowy potencjał tych rozmów.
aktualizacja wtyczki HubSpot Sales
Autor: Adam Kubaszewski 12 listopada 2024
Oto funkcjonalność, która zwiększa możliwości HubSpota o 100%! Dowiedz się więcej na naszym blogu i sprawdź, jak możesz ją wykorzystać w swojej firmie!
HubSpot cennik 2024 - omówienie zmian
Autor: Adam Kubaszewski 4 lipca 2024
Mnogość opcji, jakie daje HubSpot, wymagała od narzędzia wprowadzenia odpowiednich pakietów. W poście znajduje się omówienie każdego z nich, co ułatwi wybór odpowiedniego!
HubSpot Starter - jakie automatyzacje oferuje?
Autor: Adam Kubaszewski 18 czerwca 2024
HubSpot Starter - najmniejszy moduł, który pozwoli na automatyzacje! Sprawdź co wchodzi w zakres tego modułu i jak szybko wdrożyć go w swojej firmie!
Autor: Adam Kubaszewski 10 maja 2024
Wykorzystanie systemów CRM w biznesie staje się coraz powszechniejszą praktyką. Na rynku przybywa też rozwiązań, które mają ułatwiać firmom zarządzanie marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta. O palmę pierwszeństwa walczą m.in. HubSpot i Salesforce cieszące się dużą popularnością. Wielu użytkowników zastanawia się, czy HubSpot jest lepszy od Salesforce i odwrotnie, który system wybrać lub czy warto zmienić ten już stosowany. Należysz do tej grupy? Przedstawiamy HubSpot CRM vs Salesforce: ostateczne starcie.
Autor: Adam Kubaszewski 10 maja 2024
Segmentacja klientów jest bardzo przydatnym narzędziem, które pomaga zwiększać skuteczność działań marketingowych i generować coraz większe zyski. Wiele firm prowadzi ją jednak nieumiejętnie, zamykając sobie drogę do tych korzyści. Jak segmentować klientów? Poznaj najlepsze praktyki w tej dziedzinie i dowiedz się, dlaczego segmentacja jest tak ważna.
Autor: Adam Kubaszewski 10 maja 2024
Sprawdź jakie raporty marketingowe możesz tworzyć w HubSpocie. Ułatwiaj zbieranie i analizowanie danych dzięki dedykowanym dashboardom!
Autor: Adam Kubaszewski 9 maja 2024
Narzędzia automatyzujące sprzedaż pozwalają oszczędzać czas w miejscach, które dotychczas wymagały pracy człowieka, ale obecnie z powodzeniem mogą zostać zastąpione przez automatyczny proces. Ostatnie kilka lat to boom na narzędzia ułatwiające pracochłonne, ale relatywnie proste i powtarzalne zajęcia. Na tym skorzystał głównie marketing oraz sprzedaż. Narzędzia do automatyzacji sprzedaży pozwalają też zniwelować ludzkie błędy - tak jak np. zapomnienie - przy tych prostych pracach. Przyjrzyjmy się czterem najlepszym propozycjom do automatyzacji sprzedaży!
Autor: Adam Kubaszewski 9 maja 2024
Na początku rozwoju organizacji sprzedaż to zwykle poligon doświadczalny. Sukces opiera się oczywiście na jakości oferty i doświadczeniu handlowca, ale kluczową rolę w szerokiej perspektywie odgrywa intuicja. Na pewnym poziomie rozwoju firmy – najczęściej wtedy, kiedy produkty są już dopracowane, a dział handlowy zaczyna się rozrastać – taka mechanika staje się zwyczajnie niewystarczająca. To moment na zaprojektowanie całego modelu sprzedaży i jego późniejsze egzekwowanie, w czym wydatnie pomagają systemy CRM.  Modelowanie sprzedaży w CRM (Customer Relationship Management) odnosi się do procesu definiowania i implementowania struktury oraz etapów, które odzwierciedlają cykl sprzedażowy. Dzięki temu CRM pomaga w zorganizowaniu działań związanych z zarządzaniem prospektami i klientami. Właściwie wykonane zapewnia możliwość skupienia się na najbardziej skutecznych elementach pracy handlowca (a tym samym odrzuceniu tych najmniej sensownych działań) i zachowaniu kontroli nad stanem wszystkich leadów zmierzających do podpisania umowy czy zakupu produktu. Zaawansowany system CRM – podobnie jak właściciel firmy – patrzy na sprzedaż nie jako odseparowany segment, a jako jedną z części składającą się na spójny biznesowy organizm. Zapewnia to możliwość synchronizacji działań marketingowych, sprzedażowych i serwisowych oraz ocenę ich skuteczności w kontekście całej organizacji. Największym plusem jest zapewnienie dzięki temu powtarzalności wyników, co pozwala na głęboką analitykę i myślenie o strategii rozwoju firmy nie w skali najbliższych miesięcy, a wielu lat.
Autor: Adam Kubaszewski 9 maja 2024
Budowa landing page to zadanie, z którym prędzej czy później mierzy się każdy dział marketingu. Zapisy na webinar, promocja konkursu, nagłośnienie wydarzenia targowego, a nawet spektakularna zniżka na konkretny produkt - w dużej części tego typu projektów niezbędnym elementem planu marketingowego jest właśnie przygotowanie dedykowanego landing page. Jak stworzyć landing page, które oprogramowanie będzie do tego użyteczne, jakie są uniwersalne wytyczne i dobre praktyki?
Autor: Katarzyna Kubiś 9 maja 2024
Masz wrażenie, że coraz trudniej jest pozyskać nowych klientów? Nie jesteś w tym odosobniony – zmniejszona siła nabywcza społeczeństwa w połączeniu z dużą konkurencją w wielu branżach sprawia, że liczne przedsiębiorstwa zmagają się z tego typu problemami. Odpowiedzią na te bolączki może być jednak prospecting. Co to takiego i jak go używać?
Autor: Katarzyna Kubiś 9 maja 2024
Nawet najlepszy rzemieślnik zdziała tylko tyle, na ile pozwolą mu narzędzia. Nie inaczej jest z marketingiem. Tylko sprawne poruszanie się po narzędziach oczywistych (np. social media), jak i tych mniej znanych (np. Google Analytics 4) pozwoli w pełni rozwinąć talent do budowania skutecznych reklam. Przejdźmy zatem do subiektywnego wyboru top10 narzędzi dla marketingu.
Autor: Katarzyna Kubiś 9 maja 2024
Pingwiny wybierają najprostszą drogę do morza. Mają z góry określony cel, ich otoczenie jest takie samo przez całe życie i nie rozpraszają ich banery reklamowe i content marketing słoni morskich. Twój typowy klient nie jest pingwinem. Potrzebę często można w nim stworzyć, następnie należy dać się znaleźć w gąszczu innych komunikatów, podgrzewać, pokazywać się, gimnastykować na kilku frontach. To mało. Kiedy bowiem potencjalny klient staje się klientem zaczyna on nową wędrówkę, w której kluczowe jest dowiezienie obietnicy i tworzenie doświadczeń klienckich, by wartość klienta rosła lub by został z firmą dłużej niż krócej. Na koniec należy się tak pożegnać, by się de facto nie żegnać. Proste, prawda? Nie.
Autor: Katarzyna Kubiś 9 maja 2024
E-mail marketing - nieślubny syn marketingu, przez wielu najbardziej znienawidzona forma reklamy kojarzona ze spamem i zaśmiecaniem skrzynki mailingowej. So why bother, można by rzec z angielska? Jeden powód - to działa! :)
Autor: Katarzyna Kubiś 9 maja 2024
Przyrost danych, jak również narzędzi marketingowych może być dla wielu pracowników działów marketingu paraliżujący. Jak bowiem obsługiwać wiele narzędzi jednocześnie, zyskać w nich biegłość, by z czasem stawać się ich coraz skuteczniejszym operatorem, a na koniec dnia jeszcze zbierać dane z wielu kanałów reklamowych, by wysmażyć przyjemny raport dla osób C-level w firmie? Jest to trudne tym bardziej, że wielu specjalistów marketingu zaczyna skręcać w stronę konkretnych specjalizacji. Ergo jedna osoba będzie ekspertem w dziedzinie Google Ads, ale by trzymać rękę na pulsie i zyskać w tym kanale faktycznie wysoki poziom kompetencji, nie będzie już w stanie uzyskać takiego poziomu dla innego kanału - jak np. Facebook Ads czy SEO. Panele zarządzające danych środowiskiem reklamowym, strategie i taktyki - wszystko to się sprofesjonalizowało i czasy ludzi orkiestr w sensie wykonawczym, już dawno odeszły do lamusa. Do tego warto dodać równie ważne obszary pracy marketingowca jak UX, Analityka czy chociażby testy A/B. W połączeniu wielu działań marketingowych i umiejętnym wyciąganiu z nich wniosków, pomogą platformy marketing automation. I w świetle tego, co napisaliśmy powyżej, wygląda na to, że nie ma od tego odwrotu dla firm chcących być skutecznymi w reklamie i takich, które celują w skalowanie swojego biznesu.
Autor: Katarzyna Kubiś 9 maja 2024
Jeżeli przychody idą w górę, ale zamiast uśmiechniętych i baraszkujących handlowców i marketingowców widzisz tylko zmęczone twarze należące do zombie, wówczas wiedz, że coś się dzieje! W tunelu jest jednak światełko i to wcale nie tak odległe. Problem skalujących się firm, które nie nadążają z rekrutacjami i może niekoniecznie są zainteresowane równoległym do przychodu wzrostem kosztów, jest stary jak świat. Problem rozwiązany przez nowoczesne systemy CRM!
Share by: