Wdrożenie HubSpot - Cennik

Wdrożenie HubSpot z Verseo

Wybierz wdrożenie HubSpot dla swojej organizacji

Nie ma dwóch takich samych firm - i nie ma dwóch takich samych wdrożeń. Przygotowaliśmy więc kilka opcji, różniących się zakresem.

Free

Nie wiesz jaki pakiet wybrać? Pomożemy Ci za darmo!

HubSpot as a Service

W tej wersji zajmiemy się pełną administracją Twojego HubSpota w formie abonamentu. Nie musisz zatrudniać specjalisty in-house - wszystkim zajmą się eksperci Verseo.

od 3 000 zł
Usługi dopasowane do klienta
  • Przykładowy zakres:
  • Usługi dopasowane do Klienta, przykładowy zakres:
  • Integracje z zewnętrznymi narzędziami
  • Konfiguracja raportów
  • Konsulting - najlepsze praktyki
  • Wysyłka mailingów
  • Tworzenie Landing Page
  • Audyt workflows i wdrożenie automatyzacji
  • Analiza lejka marketingowego
  • Zmiany w procesach i dokumentacja
  • Segmentacja bazy
od 3 000 zł

w zależności od pakietu HubSpot i zakresu

Wdrożenie Basic

W tej wersji część elementów musi zostać zrealizowane samodzielnie na podstawie otrzymanych przez nas wytycznych.

od 4 000 zł

Wdrożenie Standard

To najczęściej wybierana i jednocześnie rekomendowana przez nas opcja. Szeroki zakres sprawia, że adaptujemy Twoje procesy w systemie, konfigurujemy funkcjonalności i szkolimy zespół.

od 10 000 zł

Wdrożenie Extended

Pakiet dla Klientów, którzy wymagają najwyższych standardów obsługi. Zespół certyfikowanych specjalistów HubSpot, Agile PM, Agile Change Management, deweloperów i marketingowców.

indywidualnie
Przed wdrożeniem
  • dokładna analiza struktury działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta
  • analiza potrzeb raportowych
  • zbudowanie rozbudowanej listy wymagań z priorytetami będącej podstawą do wdrożenia
Oferta wyceniana indywidualnie
Zaawansowana dokumentacja projektu
  • dokumentacja techniczna i biznesowa
  • HubSpot governance (wytyczne co do użytkowania portalu HubSpot)
  • pełna dokumentacja projektowa z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi projektowych
SLA
  • dostępność zespołu wsparcia zgodnie z umową Service Level Agreement
Multichannel
  • HubSpot jest wspierany przez kilkudziesięciu specjalistów z różnych dziedzin (SEO, UX, Google Ads, Meta Ads, LinkedIn, Grafika, Copywriting, Budowa stron www i wiele innych)

Nie ma w Polsce drugiego partnera HubSpot z tak szerokim zespołem, zakresem usług i skalą jak Verseo. Jeśli zależy Ci na indywidualnym podejściu i partnerze, który ma doświadczenie w pracy z największymi firmami w Polsce - jesteśmy gotowi.

Usługi dopasowane do klienta
  • Przykładowy zakres:
  • Usługi dopasowane do Klienta, przykładowy zakres:
  • Integracje z zewnętrznymi narzędziami
  • Konfiguracja raportów
  • Konsulting - najlepsze praktyki
  • Wysyłka mailingów
  • Tworzenie Landing Page
  • Audyt workflows i wdrożenie automatyzacji
  • Analiza lejka marketingowego
  • Zmiany w procesach i dokumentacja
  • Segmentacja bazy
od 3 000 zł

w zależności od pakietu HubSpot i zakresu

Przed wdrożeniem
  • dokładna analiza struktury działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta
  • analiza potrzeb raportowych
  • zbudowanie rozbudowanej listy wymagań z priorytetami będącej podstawą do wdrożenia
Oferta wyceniana indywidualnie
Zaawansowana dokumentacja projektu
  • dokumentacja techniczna i biznesowa
  • HubSpot governance (wytyczne co do użytkowania portalu HubSpot)
  • pełna dokumentacja projektowa z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi projektowych
SLA
  • dostępność zespołu wsparcia zgodnie z umową Service Level Agreement
Multichannel
  • HubSpot jest wspierany przez kilkudziesięciu specjalistów z różnych dziedzin (SEO, UX, Google Ads, Meta Ads, LinkedIn, Grafika, Copywriting, Budowa stron www i wiele innych)

Nie ma w Polsce drugiego partnera HubSpot z tak szerokim zespołem, zakresem usług i skalą jak Verseo. Jeśli zależy Ci na indywidualnym podejściu i partnerze, który ma doświadczenie w pracy z największymi firmami w Polsce - jesteśmy gotowi.

HubSpot as a Service
Wdrożenie Basic
Wdrożenie Standard
Wdrożenie Extended

Jak wygląda typowe wdrożenie
HubSpota z Verseo?


Proces wdrożenia Standard składa się z 4 kroków - tylko tyle dzieli organizację od implementacji systemu. Wdrożenie zaplanowaliśmy w taki sposób, by przebiegały płynnie i nie zaburzało codziennych zadań Twoich współpracowników.


Wdrożenie Extended to proces kompletny, dostosowany od A do Z do specyfiki firmy z pełnym uwzględnieniem indywidualnych wymagań. Względem pozostałych planów wyróżnia się m.in. pogłębioną analizą i rozbudowaną dokumentacją projektową.

 


Krok 1 to skonfigurowanie niezbędnych podstaw technicznych. Składa się na to m.in. założenie kont kluczowym użytkownikom, podpięcie domeny czy wygenerowanie kodu przeznaczonego dla firmowej strony internetowej. Można to porównać do zbudowania fundamentów Twojej biznesowej fortecy. Krok 2 to budowa procesów w HubSpocie. Na tym etapie definiujemy biznesowe założenia, lejki sprzedażowe i marketingowe, przygotowujemy integracje oraz wspólnie ustalamy właściwości oraz widoki. Po tym etapie postawione są już ściany, dachy i doprowadzone media. Krok 3 to szkolenia użytkowników. Przybliżamy całemu zespołowi mechanikę działania, przedstawiamy możliwości i wyjaśniamy wątpliwości. Szkolenia użytkowników to w organizacyjnej fortecy wystrój wnętrz w taki sposób, by pracownicy mogli przede wszystkim dobrze się w nich czuć i swobodnie wykonywać swoje zadania. Krok 4 to ostateczna adaptacja systemu. Wprowadzamy finalne modyfikacje na podstawie przykładów przetestowanych “na żywo”, by system był perfekcyjnie dopasowany do modelu Twojej organizacji. Na tym etapie poprawiamy drobne szczegóły. Po jego finiszu forteca jest już w pełni gotowa - bezpieczna, solidna i wygodna. Implementacja techniczna Klient zaczyna korzystać z HubSpota na co dzień Żegnamy poprzedni CRM HubSpot fully live Konfiguracja z kluczowymi użytkownikami klienta Szkolenia użytkowników Feedback i finalne dopasowanie systemu Wygenerowanie tracking code Pomoc w konfiguracji domeny Migracja danych Dodanie kluczowych użytkowników Techniczny setup CRM MVP Setup Raportowanie Dalsze prace optymalizacyjne i szkoleniowe oparte na feedbacku Lejki sprzedażowe i marketingowe Dodatkowe funkcjonalności Szkolenia marketingowe Szkolenia sprzedażowe Szkolenia administracyjne Definicja procesów AS-IS Integracje Praca z kontaktami i firmami KROK 2 KROK 3 KROK 4 KROK 1 Rozbudowany, głęboki przegląd tego, jak działa firma - analityczne rozbicie organizacji na atomy i przygotowanie planu dokładnej implementacji procesów. Można to porównać do zbudowania fundamentów Twojej biznesowej fortecy. Krok 1 to skonfigurowanie niezbędnych podstaw technicznych. Składa się na to m.in. założenie kont kluczowym użytkownikom, podpięcie domeny czy wygenerowanie kodu przeznaczonego dla firmowej strony internetowej. Po tym etapie postawione są już ściany, dachy i doprowadzone media. Krok 2 to budowa procesów w HubSpocie. Na tym etapie definiujemy biznesowe założenia, lejki sprzedażowe i marketingowe, przygotowujemy integracje oraz wspólnie ustalamy właściwości oraz widoki. Szkolenia użytkowników to w organizacyjnej fortecy wystrój wnętrz w taki sposób, by pracownicy mogli przede wszystkim dobrze się w nich czuć i swobodnie wykonywać swoje zadania. Krok 3 to szkolenia użytkowników. Przybliżamy całemu zespołowi mechanikę działania, przedstawiamy możliwości i wyjaśniamy wątpliwości. Na tym etapie poprawiamy drobne szczegóły. Po jego finiszu forteca jest już w pełni gotowa - bezpieczna, solidna i wygodna. Krok 4 to ostateczna adaptacja systemu. Wprowadzamy finalne modyfikacje na podstawie przykładów przetestowanych “na żywo”, by system był perfekcyjnie dopasowany do modelu Twojej organizacji. Implementacja techniczna Pogłębiona analiza Klient zaczyna korzystać z HubSpota na co dzień Żegnamy poprzedni CRM HubSpot fully live Konfiguracja z kluczowymi użytkownikami klienta Szkolenia użytkowników Feedback i finalne dopasowanie systemu Wygenerowanie tracking code Dokładna analiza struktury działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta Pomoc w konfiguracji domeny Analiza potrzeb raportowych Migracja danych Zbudowanie rozbudowanej listy wymagań z priorytetami będącej podstawą do wdrożenia Dodanie kluczowych użytkowników Techniczny setup CRM MVP Setup Raportowanie Dalsze prace optymalizacyjne i szkoleniowe oparte na feedbacku Lejki sprzedażowe i marketingowe Dodatkowe funkcjonalności Szkolenia marketingowe Szkolenia sprzedażowe Szkolenia administracyjne Definicja procesów AS-IS Integracje Praca z kontaktami i firmami KROK 2 KROK 3 KROK 4 KROK 0 KROK 1
Rozbudowany, głęboki przegląd tego, jak działa firma - analityczne rozbicie organizacji na atomy i przygotowanie planu dokładnej implementacji procesów. Pogłębiona analiza Dokładna analiza struktury działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta Analiza potrzeb raportowych Zbudowanie rozbudowanej listy wymagań z priorytetami będącej podstawą do wdrożenia Krok 0
HubSpot Cennik - kroki 1
HubSpot Cennik - kroki 2
HubSpot Cennik - kroki 3
HubSpot Cennik - kroki 4

HubSpot cennik - często zadawane pytania

  • Ile kosztuje HubSpot?

    To zależy od wybranego pakietu oraz wybranego Huba (funkcjonalności). Dostępna jest także bezpłatna wersja Free, jednak jest obarczona bardzo dużymi ograniczeniami. Pakiet Starter pozwala na wykorzystywanie podstawowych funkcji, a pakiet Professional otwiera możliwości rozbudowanej automatyzacji procesów. Pakiet Enterprise przeznaczony jest dla dużych firm o rozbudowanej infrastrukturze i z wieloma zintegrowanymi narzędziami. Koszt HubSpota zależny jest również od liczby użytkowników.


    W najbardziej podstawowej wersji Starter ze wszystkimi Hubami może kosztować  około 20 euro miesięcznie za użykownika przy płatności miesięcznej (możliwość zrezygnowania w każdej chwili) i 15 euro za użytkownika przy płatności rocznej.


    W tym:

    • wszystkie moduły
    • 1000 kontaktów marketingowych (czyli takich, do których możemy wysyłać masowe mailingi czy newslettery o ofertach)
    • 1 mln kontaktów niemarketingowych
    • 1 użytkownik

    Trudno jest podać konkretną cenę bez wiedzy o potrzebnych funkcjonalnościach i wielkości zespołu. Najlepiej skontaktować się z ekspertem Verseo, który doradzi rozwiązania.


  • Ile kosztuje dodanie użytkownika do HubSpot?

    Jeżeli użytkownik ma tylko widzieć elementy systemy i umieszczone w nim rekordy, nie kosztuje to nic (tzw. View Only Seat). Jeżeli użytkownik ma mieć możliwość wprowadzania zmian, wymaga to miejsca Core Seat, który w zależności od pakietu kosztuje od około 20 euro miesięcznie za użytkownika.


    Uwaga - o ile miejsce Core dla użytkownika można dodać w kilka chwil, usunięcie będzie możliwe dopiero po zakończeniu obowiązującej umowy.


  • Czy za każdego użytkownika w HubSpot trzeba płacić?

    HubSpot udostępnia 4 rodzaje miejsc dla użytkowników:


    • View Only - bezpłatne miejsce, które pozwala użytkownikowi na podgląd wszystkich rekordów w systemie, jednak bez możliwości ich edycji i operacji na nich.
    • Core Seat - to uniwersalne miejsce, które pozwala na swobodną edycję rekordów i wprowadzanie zmian w systemie.
    • Sales Seat Professional/Enterprise - dostępne od modułu Sales Professional miejsce zwiększające możliwości sprzedażowe, pozwalające np. korzystać z sekwencji e-mailowych czy automatycznych powtarzających się zadań
    • Service Seat Professional/Enterprise - dostępne od modułu Service Professional miejsce wspierające pracę obsługi klienta, wyposażone w rozbudowane możliwości pracy na ticketach serwisowych.
  • Od kiedy obowiązuje nowy cennik HubSpota?

    HubSpot wprowadził główną zmianę w marcu 2024 roku i od tego momentu wszyscy nowi klienci objęci są nowym cennikiem. Portale, które zostały założone przed 2024 podlegają indywidualnym migracjom na nowy cennik w zależności od wielkości portalu, liczby użytkowników i wybranego pakietu.

  • Czy warto dopłacić do wyższych pakietów?

    Różnica pomiędzy pakietem Starter i Professional opiera się przede wszystkim na możliwości tworzenia własnych automatyzacji, a więc dopasowania procesów w CRMie do mechaniki działania swojej organizacji. To otwiera ogromne możliwości, które zarówno oszczędzają czas pracowników, jak i pomagają w kontroli każdego aspektu działania firmy. W przypadku mikrodziałalności często jednak wystarczy moduł Starter.

  • Czy muszę płacić za miejsca użytkowników ekspertów Verseo, jeśli będa wprowadzać zmiany na moim portalu HubSpot?

    Nie - miejsca partnerów HubSpot są całkowicie bezpłatne, jeżeli przeprowadzamy wdrożenie HubSpota lub konsultujemy zmiany w Twoim systemie CRM.

  • Jak można zapłacić za HubSpota?

    Płatność odbywa się za pomocą karty debetowej/kredytowej lub przelewem.

Porozmawiajmy
o HubSpocie

w Twojej firmie

Wypełnij formularz, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i zaproponuje rozwiązania najlepsze dla Twojej organizacji

Porozmawiajmy
o HubSpocie

w Twojej firmie

Wypełnij formularz, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i zaproponuje rozwiązania najlepsze dla Twojej organizacji

Masz prawo wycofać ją w dowolnym momencie, kierując informację o wycofaniu na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Twoje dane są bezpieczne

Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Share by: