Poznaj HubSpota

Poznaj HubSpota

Prowadzenie biznesu wygląda dziś zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu.

Cyfrowa rewolucja wymogła od właścicieli firm coraz intensywniejszej migracji w kierunku digitalu, a przewagę biznesową nad rywalami buduje się przede wszystkim dzięki technologii.

W takich realiach niezbędny jest dobrze dobrany system CRM, który jako centrum dowodzenia firmą zapewnia sterowność i przede wszystkim pełną kontrolę nad różnymi procesami - sprzedażowymi, marketingowymi czy związanymi z obsługą klienta.


Taką rolę pełni HubSpot. Jego rdzeń to platforma CRM (Customer Relationship Management), czyli system do zarządzania wewnętrzną bazą kontaktów i firm. To jednak dopiero początek - na tej bazie poszczególne moduły odpowiadają za konkretne funkcjonalności związane z różnymi elementami zarządzania firmą, tworząc jeden spójny ekosystem.

System HubSpot CRM to 5 głównych modułów:

Marketing Hub

Marketingowy

Zapewnia narzędzia wspierające tworzenie i publikację contentu oraz sprawdzanie skuteczności kampanii marketingowych - od mailingów do kampanii PPC.

Sales Hub

Sprzedażowy

odpowiada za organizację sprzedaży (czytelny lejek sprzedażowy, rejestr połączeń i maili, generowanie zadań dla handlowców czy system generowania ofert).

Service Hub

Serwisowy

Zarządza opieką posprzedażową i reklamacjami (komunikacja, notatki, etapy zleceń serwisowych, raportowanie).

CMS Hub

Content

Wspomaga tworzenie stron i landing page’y.

Operations Hub

Operacyjny

Zaawansowany moduł wprowadzający rozbudowaną komunikację z zewnętrznymi narzędziami, m.in. za pomocą webhooków.

HubSpot - funkcjonalności

HubSpot CRM

Wspomniana baza kontaktów i firm to znacznie więcej niż zwykła tabelka z adresami i numerami telefonów. Każda interakcja prospekta czy klienta z Twoją organizacją może być monitorowana i przypisana do konkretnego procesu. Każdy e-mail wysłany przez pracowników trafia do systemu, a każde wejście na stronę firmy, otwarcie pliku PDF z ofertą czy wypełnienie formularza jest widoczne w panelu administracyjnym.


Taka mechanika pozwala na dokładne zaprojektowanie punktów styku i perfekcyjne realizowanie sprzedażowo-marketingowej strategii, co w prostej linii przekłada się na zwiększenie liczby klientów i lepsze utrzymywanie relacji posprzedażowych.

Moduły systemu

W zależności od tego, który aspekt działalności chcesz zdigitalizować, HubSpot przygotował dedykowane moduły. W zależności od stopnia zaawansowania każdy z nich dostępny jest w 4 wersjach - free, Starter, Professional oraz Enterprise.

Zobacz cennik

Przejdźmy po kolei przez poszczególne moduły i to, co mają do zaoferowania.

Marketing Hub

Digitalowy kombajn organizujący wszystkie działania marketingowe i sprawdzający, jak przekłada się to na sprzedaż i zwiększenie popularności marki.

Co otrzymujesz w ramach HubSpot Marketing Hub?

  • Narzędzia marketing automation & MarTech
    - zaprojektujesz automatyzacje oparte na właściwościach i aktywnościach kontaktów, dzięki czemu będziesz w stanie zlokalizować dokładne miejsce prospekta na ścieżce zakupowej i na tej podstawie podjąć odpowiednie działania. To również gigantyczna oszczędność wysiłku i czasu pracowników - powtarzalne procesy są automatyzowane, dzięki czemu nie generują niepotrzebnej pracy.

  • Zarządzanie kampaniami PPC.
    Z HubSpotem połączysz kampanie Google Ads, Facebook Ads i LinkedIn Ads, by móc w czasie rzeczywistym sprawdzać ich skuteczność i reagować w miarę potrzeby. Kontakty z bazy CRM mogą być również eksportowane do systemów PPC, by wyświetlić im reklamy w ramach remarketingu.

  • Zarządzanie mediami społecznościowymi.
    Możesz umieszczać posty i zarządzać kalendarzem publikacji na najpopularniejszych social mediach (Facebook, Instagram, Twitter/X, LinkedIn, w ograniczonej formie także YouTube) i analizować ich statystyki. Dostępna jest również opcja monitorowania profili konkurencyjnych firm, by być zawsze na bieżąco z tym, co dzieje się w branży.


  • Live chat
    - na firmowej witrynie możesz umieścić widget wprowadzający opcję rozmowy na żywo ze specjalistą bezpośrednio z poziomu strony. To także funkcjonalność czatbota, który najpierw automatycznie zada użytkownikowi konkretne pytania, by specjalista mógł zająć się tym, co najważniejsze.


  • Budowanie formularzy w prostym edytorze,
    które umieszczone na stronie ułatwiają nawiązanie kontaktu z klientem, będąc przy tym przystosowane do wymagań RODO. Dzięki temu bezimienny odwiedzający staje się leadem, z którym Twoja organizacja nawiązuje relację.

  • Kampanie mailingowe
    - przygotujesz i wyślesz newslettery promujące swoje produkty lub usługi czy zaproszenia na wydarzenia, przeprowadzisz na nich testy A/B sprawdzające skuteczność konkretnych wersji.

  • Kreator estetycznych i responsywnych landing page
    lub całych witryn z podstronami bez konieczności edycji kodu (edytor drag’n’drop) - ogromna baza szablonów stwarza potężne możliwości. Możesz umieścić na nich video, formularze, przyciski Call to Action i wiele innych elementów. Funkcja Smart Content pozwala na wyświetlanie innych treści użytkownikom w zależności od urządzenia, lokalizacji czy języka przeglądarki.

  • Narzędzia wspomagające SEO
    wskażą techniczne błędy utrudniające zdobywanie pozycji w Google i pomogą w opracowywaniu planu treści.

  • Zaawansowane raportowanie i analityka
    Możesz przygotować własne pulpity analityczne złożone z raportów opisujących skuteczność różnych elementów składających się na marketing Twojej organizacji.

Marketing Hub

Digitalowy kombajn organizujący wszystkie działania marketingowe i sprawdzający, jak przekłada się to na sprzedaż i zwiększenie popularności marki.

Marketing Hub

Co otrzymujesz w ramach HubSpot Marketing Hub?

  • Narzędzia marketing automation & MarTech
    - zaprojektujesz automatyzacje oparte na właściwościach i aktywnościach kontaktów, dzięki czemu będziesz w stanie zlokalizować dokładne miejsce prospekta na ścieżce zakupowej i na tej podstawie podjąć odpowiednie działania. To również gigantyczna oszczędność wysiłku i czasu pracowników - powtarzalne procesy są automatyzowane, dzięki czemu nie generują niepotrzebnej pracy.

  • Zarządzanie kampaniami PPC.
    Z HubSpotem połączysz kampanie Google Ads, Facebook Ads i LinkedIn Ads, by móc w czasie rzeczywistym sprawdzać ich skuteczność i reagować w miarę potrzeby. Kontakty z bazy CRM mogą być również eksportowane do systemów PPC, by wyświetlić im reklamy w ramach remarketingu.

  • Zarządzanie mediami społecznościowymi.
    Możesz umieszczać posty i zarządzać kalendarzem publikacji na najpopularniejszych social mediach (Facebook, Instagram, Twitter/X, LinkedIn, w ograniczonej formie także YouTube) i analizować ich statystyki. Dostępna jest również opcja monitorowania profili konkurencyjnych firm, by być zawsze na bieżąco z tym, co dzieje się w branży.


  • Live chat
    - na firmowej witrynie możesz umieścić widget wprowadzający opcję rozmowy na żywo ze specjalistą bezpośrednio z poziomu strony. To także funkcjonalność czatbota, który najpierw automatycznie zada użytkownikowi konkretne pytania, by specjalista mógł zająć się tym, co najważniejsze.


  • Budowanie formularzy w prostym edytorze,
    które umieszczone na stronie ułatwiają nawiązanie kontaktu z klientem, będąc przy tym przystosowane do wymagań RODO. Dzięki temu bezimienny odwiedzający staje się leadem, z którym Twoja organizacja nawiązuje relację.

  • Kampanie mailingowe
    - przygotujesz i wyślesz newslettery promujące swoje produkty lub usługi czy zaproszenia na wydarzenia, przeprowadzisz na nich testy A/B sprawdzające skuteczność konkretnych wersji.

  • Kreator estetycznych i responsywnych landing page
    lub całych witryn z podstronami bez konieczności edycji kodu (edytor drag’n’drop) - ogromna baza szablonów stwarza potężne możliwości. Możesz umieścić na nich video, formularze, przyciski Call to Action i wiele innych elementów. Funkcja Smart Content pozwala na wyświetlanie innych treści użytkownikom w zależności od urządzenia, lokalizacji czy języka przeglądarki.

  • Narzędzia wspomagające SEO
    wskażą techniczne błędy utrudniające zdobywanie pozycji w Google i pomogą w opracowywaniu planu treści.

  • Zaawansowane raportowanie i analityka
    Możesz przygotować własne pulpity analityczne złożone z raportów opisujących skuteczność różnych elementów składających się na marketing Twojej organizacji.

Sprzedaż - Sales Hub

Potężne narzędzie do organizacji i kontroli sprzedaży, poznawania potrzeb klientów i oszczędzania czasu handlowców.

Sprzedaż - sales hub

Co otrzymujesz w ramach HubSpot Sales Hub?

  • Proces sprzedaży przedstawiony w formie czytelnej tablicy kanbanowej,
    podzielonej na konkretne etapy. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad każdym dealem - wiadomo, który handlowiec za niego odpowiada i ile brakuje do domknięcia sprzedaży


  • Możliwość wyznaczania zadań handlowcom
    i oznaczania kontaktów oraz firm za pomocą notatek - żadna ważna sprawa nie “umknie” w dogrywaniu deala.

  • Umawianie spotkań z klientami
    za pomocą linka wygenerowanego w HubSpocie. Klient dzięki tej funkcji może zarezerwować spotkanie, jeśli w Twoim kalendarzu znajduje się wolne miejsce. Kalendarz HubSpot automatycznie synchronizuje się z Twoim kalendarzem Google oraz Microsoft.


  • Wysyłanie spersonalizowanych sekwencji mailowych,
    dzięki czemu proces “podgrzewania” leada oszczędza czas specjalisty ds. Sprzedaży


  • Rejestracja całej komunikacji z klientem w systemie
    - wysłane maile automatycznie zapisują się w HubSpocie, a dzięki integracji z Gmailem i Outlookiem nie wpływa to na dynamikę pracy. W HubSpocie zarejestrujesz także telefony do klientów, a kiedy e-mail lub plik PDF z ofertą zostaną otwarte, zobaczysz to w CRM.

  • Mobilna aplikacja (Android, iOS)
    - możesz zarządzać kontaktami czy zadaniami za pomocą swojego smartfona. Appka umożliwia także szybkie dodawanie kontaktów poprzez skanowanie wizytówek.


  • Przygotowywanie i wysyłanie wycen bezpośrednio z systemu
    - dzięki kreatorowi wycen przygotujesz szablony, dodasz do nich produkty, rabaty i uwagi, a następnie wyślesz klientowi gotową wycenę do cyfrowego podpisu.

  • Raportowanie i analityka sprzedaży
    - trzymasz rękę na pulsie dzięki pulpitom raportowym pokazujących w czasie rzeczywistym najważniejsze dane dotyczące performance’u sprzedażowego organizacji i indywidualnych działań handlowców.

Opieka posprzedażowa - Service Hub

Moduł serwisowy wspomaga zarządzanie danymi oraz kanałami obsługi klienta w jednym miejscu, dokładając do tego automatyzację powtarzalnych procesów. Specjaliści oszczędzają swój czas, klienci otrzymują wsparcie szybciej, a zjawisko zaginionych ticketów i klientów zostawionych samym sobie zostaje wyeliminowane.

opieka posprzedażowa - service hub

Co otrzymujesz w ramach HubSpot Service Hub?

  • Pełna kontrola nad zgłoszeniami serwisowymi
    dzięki tablicy kanbanowej i customowym etapom procesu wraz z automatyzacjami poszczególnych działań.

  • Serwisowa grupowa skrzynka odbiorcza
    łącząca w sobie e-maile, zgłoszenia z formularzy i live chatu na stronie, wiadomości z Messengera i WhatsAppa - cała komunikacja w jednym miejscu.

  • Ankiety satysfakcji klienta (NPS)
    pozwalające na zbieranie opinii na temat jakości usług czy produktów oferowanych przez Twoją organizację.


  • Funkcja publikacji bazy najczęściej zadawanych pytań, czyli FAQ.
    Możesz przygotować dokumentację, która odpowie na typowe pytania klientów, czasem eliminując konieczność kontaktu z działem pomocy technicznej.


  • Zaawansowane raportowanie
    - moduł serwisowy umożliwia przygotowanie customowych raportów i niestandardowych lejków, by na bieżąco monitorować efektywność działań zespołów obsługi klienta.

Content Hub

Zaawansowany kreator stron www i landing page’y, który pozwala przygotować strony bez konieczności zatrudniania programisty i edycji kodu.

content hub

Co otrzymujesz w ramach HubSpot Content Hub?

  • Szeroka baza gotowych motywów graficznych i szablonów
    możesz wybrać stylistykę strony pasującą do identyfikacji graficznej Twojej organizacji lub stworzyć swoją od zera.

  • Responsywne i szybkie strony internetowe,
    które wyświetlają się właściwie zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych.

  • Możliwość przeprowadzania testów A/B.
    W ramach takiego badania HubSpot pokaże Użytkownikom kilka wersji strony, a dzięki uzyskanym danym możesz przekonać się, która wersja osiąga najlepsze wyniki.


  • Możliwość wyświetlania stron w różnych wersjach językowych
    w zależności od lokalizacji czy języka przeglądarki użytkownika.


  • Hosting i bezpieczeństwo zagwarantowane przez HubSpot
    - witryny są domyślnie wyposażone w obsługę certyfikatu SSL, a dostępność stron jest bliska 100%.

  • Sugestie SEO
    system sprawdza utworzone za jego pomocą strony, analizując ich zgodność z technicznymi wytycznymi wyszukiwarek internetowych i na tej podstawie przygotowuje stosowne rekomendacje.

Operations Hub

Moduł pozwalający na rozbudowane modyfikacje systemu i rozwiązania komunikacyjne z zewnętrznymi CRMami.

operations Hub

Co otrzymujesz w ramach HubSpot Operations Hub?

  • Rozszerzone workflows
    możliwość wklejania kodu do akcji w CRM czy uruchamiania workflow w interwałach czasowych

  • Dwukierunkowa synchronizacja danych z innymi systemami CRM
    np. z Salesforce czy Microsoft Dynamics 365

Który moduł wybrać?

HubSpot pełnię mocy prezentuje przy połączeniu wielu modułów i kanałów marketingowych. Dla mniejszych organizacji często wystarczą jednak wybrane funkcjonalności. Pozwól nam się poznać i dobrać zakres do specyfiki Twojej firmy.

Porozmawiajmy
o HubSpocie

w Twojej firmie

Wypełnij formularz, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i zaproponuje rozwiązania najlepsze dla Twojej organizacji

Radek - porozmawiajmy o HubSpocie w Twojej firmie

Porozmawiajmy
o HubSpocie

w Twojej firmie

Wypełnij formularz, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i zaproponuje rozwiązania najlepsze dla Twojej organizacji

Masz prawo wycofać ją w dowolnym momencie, kierując informację o wycofaniu na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Twoje dane są bezpieczne

Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Share by: