Prowadzenie biznesu wygląda dziś zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu.
Cyfrowa rewolucja wymogła od właścicieli firm coraz intensywniejszej migracji w kierunku digitalu, a przewagę biznesową nad rywalami buduje się przede wszystkim dzięki technologii.
W takich realiach niezbędny jest dobrze dobrany system CRM, który jako centrum dowodzenia firmą zapewnia sterowność i przede wszystkim pełną kontrolę nad różnymi procesami - sprzedażowymi, marketingowymi czy związanymi z obsługą klienta.
Taką rolę pełni HubSpot. Jego rdzeń to platforma CRM (Customer Relationship Management), czyli system do zarządzania wewnętrzną bazą kontaktów i firm. To jednak dopiero początek - na tej bazie poszczególne moduły odpowiadają za konkretne funkcjonalności związane z różnymi elementami zarządzania firmą, tworząc jeden spójny ekosystem.
Marketing Hub
Zapewnia narzędzia wspierające tworzenie i publikację contentu oraz sprawdzanie skuteczności kampanii marketingowych - od mailingów do kampanii PPC.
Sales Hub
odpowiada za organizację sprzedaży (czytelny lejek sprzedażowy, rejestr połączeń i maili, generowanie zadań dla handlowców czy system generowania ofert).
Service Hub
Zarządza opieką posprzedażową i reklamacjami (komunikacja, notatki, etapy zleceń serwisowych, raportowanie).
CMS Hub
Wspomaga tworzenie stron i landing page’y.
Operations Hub
Zaawansowany moduł wprowadzający rozbudowaną komunikację z zewnętrznymi narzędziami, m.in. za pomocą webhooków.
Wspomniana baza kontaktów i firm to znacznie więcej niż zwykła tabelka z adresami i numerami telefonów. Każda interakcja prospekta czy klienta z Twoją organizacją może być monitorowana i przypisana do konkretnego procesu. Każdy e-mail wysłany przez pracowników trafia do systemu, a każde wejście na stronę firmy, otwarcie pliku PDF z ofertą czy wypełnienie formularza jest widoczne w panelu administracyjnym.
Taka mechanika pozwala na dokładne zaprojektowanie punktów styku i perfekcyjne realizowanie sprzedażowo-marketingowej strategii, co w prostej linii przekłada się na zwiększenie liczby klientów i lepsze utrzymywanie relacji posprzedażowych.
W zależności od tego, który aspekt działalności chcesz zdigitalizować, HubSpot przygotował dedykowane moduły. W zależności od stopnia zaawansowania każdy z nich dostępny jest w 4 wersjach - free, Starter, Professional oraz Enterprise.
Przejdźmy po kolei przez poszczególne moduły i to, co mają do zaoferowania.
Marketing Hub
Digitalowy kombajn organizujący wszystkie działania marketingowe i sprawdzający, jak przekłada się to na sprzedaż i zwiększenie popularności marki.
Co otrzymujesz w ramach HubSpot Marketing Hub?
Marketing Hub
Digitalowy kombajn organizujący wszystkie działania marketingowe i sprawdzający, jak przekłada się to na sprzedaż i zwiększenie popularności marki.
Co otrzymujesz w ramach HubSpot Marketing Hub?
Sprzedaż - Sales Hub
Potężne narzędzie do organizacji i kontroli sprzedaży, poznawania potrzeb klientów i oszczędzania czasu handlowców.
Co otrzymujesz w ramach HubSpot Sales Hub?
Opieka posprzedażowa - Service Hub
Moduł serwisowy wspomaga zarządzanie danymi oraz kanałami obsługi klienta w jednym miejscu, dokładając do tego automatyzację powtarzalnych procesów. Specjaliści oszczędzają swój czas, klienci otrzymują wsparcie szybciej, a zjawisko zaginionych ticketów i klientów zostawionych samym sobie zostaje wyeliminowane.
Co otrzymujesz w ramach HubSpot Service Hub?
Content Hub
Zaawansowany kreator stron www i landing page’y, który pozwala przygotować strony bez konieczności zatrudniania programisty i edycji kodu.
Co otrzymujesz w ramach HubSpot Content Hub?
Operations Hub
Moduł pozwalający na rozbudowane modyfikacje systemu i rozwiązania komunikacyjne z zewnętrznymi CRMami.
Co otrzymujesz w ramach HubSpot Operations Hub?
HubSpot pełnię mocy prezentuje przy połączeniu wielu modułów i kanałów marketingowych. Dla mniejszych organizacji często wystarczą jednak wybrane funkcjonalności. Pozwól nam się poznać i dobrać zakres do specyfiki Twojej firmy.
Wypełnij formularz, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i zaproponuje rozwiązania najlepsze dla Twojej organizacji
Wypełnij formularz, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i zaproponuje rozwiązania najlepsze dla Twojej organizacji
Masz prawo wycofać ją w dowolnym momencie, kierując informację o wycofaniu na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Twoje dane są bezpieczne
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Verseo Sp. z o.o.
Górczyn Biznes Park Węglowa 1/3
Poznań 60-122, Poland
Verseo Sp. z o.o.
Górczyn Biznes Park
Węglowa 1/3
Poznań 60-122, Poland
Copyright © 2024 Verseo Sp. z o.o. | Realizacja: Verseo | Polityka Prywatności