Blog
Wtyczka HubSpot Sales do przeglądarki Chrome to doskonałe narzędzie wspomagające pracę z CRM - umożliwia automatyczne logowanie wysłanych oraz otrzymanych wiadomości w Gmailu czy usłudze Microsoft 365.
Ale to nie wszystko. Plugin niedawno doczekał się bardzo przydatnej aktualizacji, znacznie poszerzającej jego możliwości. Oprócz rejestrowania czy śledzenia e-maili wtyczka weszła na znacznie wyższy poziom użyteczności. Teraz dzięki niej nie musisz już “przeklikiwać się” przez bazę, by sprawdzić, czy dana firma znajduje się w Twoim CRMie - a jeśli jej tam nie ma, możesz ją dodać jednym kliknięciem. Wtyczka wzbogaciła się również o funkcje związane ze sztuczną inteligencją - i to takie, które są realnie użyteczne.
Co ważne, przedstawione poniżej opcje są dostępne dla wszystkich użytkowników HubSpota - a więc również firmy korzystające z podstawowych modułów w wersji Starter.
Jak to działa?
Podczas przeglądania dowolnej strony internetowej wystarczy kliknąć na znajdujący się po prawej stronie ekranu dyskretny przycisk.
Po kliknięciu w przycisk HubSpota wtyczka identyfikuje firmę i, jeśli ta znajduje się w bazie, wyświetla zgromadzone dane. Na przykładzie jednej ze stron stworzonej przez nas dla Trecom Poznań wygląda to tak:
Jeżeli natomiast firma nie znajduje się w bazie, HubSpot umożliwi dodanie jej w kilka sekund dzięki poniższemu panelowi - i to od razu z publicznymi danymi. Na przykładzie Coca-Coli:
To doskonałe narzędzie dla handlowców i specjalistów od prospectingu - nowe możliwości znacznie oszczędzają ich czas i energię, ułatwiając pracę z systemem CRM.
Ale to nie koniec nowości. Po najechaniu na przycisk ten rozwija dwa pozostałe - kółko zębate pozwala na zmianę ustawień wtyczki, natomiast przycisk nad nim uruchamia Copilota - hubspotowe narzędzie oparte na AI.
Breeze Copilot pozwala na analizę firmy bezpośrednio z poziomu wtyczki na stronie. Po wejściu na verseo.pl i uruchomieniu tej funkcji wyświetli się menu umożliwiające przejrzenie informacji o firmie, przeanalizowanie najbliższych biznesowych konkurentów czy sprawdzenie technologii zastosowanych na witrynie.
Jak to wygląda w praktyce? Całkiem nieźle! System dobrze czyta zastosowane technologie i dane dotyczące firmy. Oczywiście z tego poziomu również możemy dodać firmę do naszej bazy CRM.
Powyższe wyróżnione prompty to tylko wierzchołek góry lodowej. Możemy bezpośrednio z poziomu wtyczki dodać notatkę do kontaktu:
Efekt?
Możemy rozwinąć listę i po kliknięciu podsumować zawartość strony za pomocą AI - chociaż trzeba przyznać, że tutaj system nie zawsze działa idealnie przy języku polskim.
Opcja 1: chcę zainstalować wtyczkę od zera
Wtyczka HubSpot Sales dostępna jest bezpłatnie w Chrome Web Store. Dzięki niej możesz korzystać z Gmaila w karcie przeglądarki, a prowadzona przez Ciebie korespondencja trafi do HubSpota.
Po pobraniu wtyczki stąd Twój Gmail wzbogaci się o ikonę HubSpota w górnej belce – po kliknięciu możesz zmienić ustawienia.
Upewnij się, że plugin jest prawidłowo połączony z Twoim kontem w HubSpocie – po kliknięciu w ikonę i przescrollowaniu w dół znajdziesz dane konta.
Opcja 2: mam wtyczkę HubSpot Sales, ale nie widzę tej opcji
Należy kliknąć na ikonę wtyczki HubSpot Sales w Chrome, wejść w sekcję Settings i zaznaczyć opcję “All other websites”.
Zastanawiasz się nad wyborem HubSpota, ale nie wiesz, który pakiet będzie najbardziej przydatny w przypadku Twojej organizacji? A może już korzystasz z HubSpota, ale chciałbyś dopracować procesy i uczynić swój CRM bardziej efektywnym? Postaw na Verseo i zobacz, jak pełna moc technologii przyspiesza działanie firm!
Verseo Sp. z o.o.
Górczyn Biznes Park Węglowa 1/3
Poznań 60-122, Poland
Verseo Sp. z o.o.
Górczyn Biznes Park
Węglowa 1/3
Poznań 60-122, Poland
Copyright © 2024 Verseo Sp. z o.o. | Realizacja: Verseo | Polityka Prywatności