Układ blogu

Blog

Potężna aktualizacja wtyczki HubSpot Sales - zobacz, jak zwiększyły się możliwości!

Wtyczka HubSpot Sales do przeglądarki Chrome to doskonałe narzędzie wspomagające pracę z CRM - umożliwia automatyczne logowanie wysłanych oraz otrzymanych wiadomości w Gmailu czy usłudze Microsoft 365.


Ale to nie wszystko. Plugin niedawno doczekał się bardzo przydatnej aktualizacji, znacznie poszerzającej jego możliwości. Oprócz rejestrowania czy śledzenia e-maili wtyczka weszła na znacznie wyższy poziom użyteczności. Teraz dzięki niej nie musisz już “przeklikiwać się” przez bazę, by sprawdzić, czy dana firma znajduje się w Twoim CRMie - a jeśli jej tam nie ma, możesz ją dodać jednym kliknięciem. Wtyczka wzbogaciła się również o funkcje związane ze sztuczną inteligencją - i to takie, które są realnie użyteczne.


Co ważne, przedstawione poniżej opcje są dostępne dla wszystkich użytkowników HubSpota - a więc również firmy korzystające z podstawowych modułów w wersji Starter.


Jak to działa? 


Podczas przeglądania dowolnej strony internetowej wystarczy kliknąć na znajdujący się po prawej stronie ekranu dyskretny przycisk.

Hubspot przycisk

Sprawdzenie danych o firmie z wewnętrznej bazy CRM lub dodanie firmy do bazy

Po kliknięciu w przycisk HubSpota wtyczka identyfikuje firmę i, jeśli ta znajduje się w bazie, wyświetla zgromadzone dane. Na przykładzie jednej ze stron stworzonej przez nas dla Trecom Poznań wygląda to tak:

sprawdzanie danych o firmie/dodanie firmy do bazy CRM przez wtyczkę

Jeżeli natomiast firma nie znajduje się w bazie, HubSpot umożliwi dodanie jej w kilka sekund dzięki poniższemu panelowi - i to od razu z publicznymi danymi. Na przykładzie Coca-Coli:

wygląd wtyczki Hubspot

To doskonałe narzędzie dla handlowców i specjalistów od prospectingu - nowe możliwości znacznie oszczędzają ich czas i energię, ułatwiając pracę z systemem CRM.

Breeze Copilot - AI we wtyczce HubSpot

Ale to nie koniec nowości. Po najechaniu na przycisk ten rozwija dwa pozostałe - kółko zębate pozwala na zmianę ustawień wtyczki, natomiast przycisk nad nim uruchamia Copilota - hubspotowe narzędzie oparte na AI.

Breeze CoPilot Hubspot

Breeze Copilot pozwala na analizę firmy bezpośrednio z poziomu wtyczki na stronie. Po wejściu na verseo.pl i uruchomieniu tej funkcji wyświetli się menu umożliwiające przejrzenie informacji o firmie, przeanalizowanie najbliższych biznesowych konkurentów czy sprawdzenie technologii zastosowanych na witrynie.

wygodna analiza z pomocą Breeze Copilot

Jak to wygląda w praktyce? Całkiem nieźle! System dobrze czyta zastosowane technologie i dane dotyczące firmy. Oczywiście z tego poziomu również możemy dodać firmę do naszej bazy CRM.

informacje z wtyczki Hubspot

Powyższe wyróżnione prompty to tylko wierzchołek góry lodowej. Możemy bezpośrednio z poziomu wtyczki dodać notatkę do kontaktu:

notatki do kontaktu w Hubspot

Efekt?

szczegóły notatki

Możemy rozwinąć listę i po kliknięciu podsumować zawartość strony za pomocą AI - chociaż trzeba przyznać, że tutaj system nie zawsze działa idealnie przy języku polskim.


zastosowanie AI we wtyczce

Jak zainstalować wtyczkę HubSpot Sales?

Opcja 1: chcę zainstalować wtyczkę od zera

Wtyczka HubSpot Sales dostępna jest bezpłatnie w Chrome Web Store. Dzięki niej możesz korzystać z Gmaila w karcie przeglądarki, a prowadzona przez Ciebie korespondencja trafi do HubSpota. 


Po pobraniu wtyczki stąd Twój Gmail wzbogaci się o ikonę HubSpota w górnej belce – po kliknięciu możesz zmienić ustawienia.

umiejscowienie wtyczki hubspot

Upewnij się, że plugin jest prawidłowo połączony z Twoim kontem w HubSpocie – po kliknięciu w ikonę i przescrollowaniu w dół znajdziesz dane konta.

ustawienia wtyczki

Opcja 2: mam wtyczkę HubSpot Sales, ale nie widzę tej opcji

Należy kliknąć na ikonę wtyczki HubSpot Sales w Chrome, wejść w sekcję Settings i zaznaczyć opcję “All other websites”.

ustawienia wtyczki HubSpot Sales

Konsulting HubSpot z Verseo

Zastanawiasz się nad wyborem HubSpota, ale nie wiesz, który pakiet będzie najbardziej przydatny w przypadku Twojej organizacji? A może już korzystasz z HubSpota, ale chciałbyś dopracować procesy i uczynić swój CRM bardziej efektywnym? Postaw na Verseo i zobacz, jak pełna moc technologii przyspiesza działanie firm!

Integracja Clickmeeting i HubSpota
Autor: Adam Kubaszewski 8 kwietnia 2025
HubSpot oraz narzędzia do webinarów? Sprawdź jak HubSpot dogada się z ClickMeeting, Livestrom oraz GoToWebinar - narzędziach testowanych przez nas!
HubSpot Insights ZNIKA
Autor: Adam Kubaszewski 28 marca 2025
HubSpot Insight odchodzi w niepamięć. Co z Twoją bazą firm? Poznaj nasze tricki i skorzystaj z porad specjalistów - sprawdź teraz!
Jak wybrać najlepszy CRM dla małej firmy?
Autor: Adam Kubaszewski 21 marca 2025
CRM - Customer Relationship Management - system niezbędny do efektywnego zrządzania relacjami z klientami. Jak wybrać dla małej firmy? Zajrzyj do artykułu!
Share by: