Blog

Potężna aktualizacja wtyczki HubSpot Sales - zobacz, jak zwiększyły się możliwości!

Wtyczka HubSpot Sales do przeglądarki Chrome to doskonałe narzędzie wspomagające pracę z CRM - umożliwia automatyczne logowanie wysłanych oraz otrzymanych wiadomości w Gmailu czy usłudze Microsoft 365.


Ale to nie wszystko. Plugin niedawno doczekał się bardzo przydatnej aktualizacji, znacznie poszerzającej jego możliwości. Oprócz rejestrowania czy śledzenia e-maili wtyczka weszła na znacznie wyższy poziom użyteczności. Teraz dzięki niej nie musisz już “przeklikiwać się” przez bazę, by sprawdzić, czy dana firma znajduje się w Twoim CRMie - a jeśli jej tam nie ma, możesz ją dodać jednym kliknięciem. Wtyczka wzbogaciła się również o funkcje związane ze sztuczną inteligencją - i to takie, które są realnie użyteczne.


Co ważne, przedstawione poniżej opcje są dostępne dla wszystkich użytkowników HubSpota - a więc również firmy korzystające z podstawowych modułów w wersji Starter.


Jak to działa? 


Podczas przeglądania dowolnej strony internetowej wystarczy kliknąć na znajdujący się po prawej stronie ekranu dyskretny przycisk.

Hubspot przycisk

Sprawdzenie danych o firmie z wewnętrznej bazy CRM lub dodanie firmy do bazy

Po kliknięciu w przycisk HubSpota wtyczka identyfikuje firmę i, jeśli ta znajduje się w bazie, wyświetla zgromadzone dane. Na przykładzie jednej ze stron stworzonej przez nas dla Trecom Poznań wygląda to tak:

sprawdzanie danych o firmie/dodanie firmy do bazy CRM przez wtyczkę

Jeżeli natomiast firma nie znajduje się w bazie, HubSpot umożliwi dodanie jej w kilka sekund dzięki poniższemu panelowi - i to od razu z publicznymi danymi. Na przykładzie Coca-Coli:

wygląd wtyczki Hubspot

To doskonałe narzędzie dla handlowców i specjalistów od prospectingu - nowe możliwości znacznie oszczędzają ich czas i energię, ułatwiając pracę z systemem CRM.

Breeze Copilot - AI we wtyczce HubSpot

Ale to nie koniec nowości. Po najechaniu na przycisk ten rozwija dwa pozostałe - kółko zębate pozwala na zmianę ustawień wtyczki, natomiast przycisk nad nim uruchamia Copilota - hubspotowe narzędzie oparte na AI.

Breeze CoPilot Hubspot

Breeze Copilot pozwala na analizę firmy bezpośrednio z poziomu wtyczki na stronie. Po wejściu na verseo.pl i uruchomieniu tej funkcji wyświetli się menu umożliwiające przejrzenie informacji o firmie, przeanalizowanie najbliższych biznesowych konkurentów czy sprawdzenie technologii zastosowanych na witrynie.

wygodna analiza z pomocą Breeze Copilot

Jak to wygląda w praktyce? Całkiem nieźle! System dobrze czyta zastosowane technologie i dane dotyczące firmy. Oczywiście z tego poziomu również możemy dodać firmę do naszej bazy CRM.

informacje z wtyczki Hubspot

Powyższe wyróżnione prompty to tylko wierzchołek góry lodowej. Możemy bezpośrednio z poziomu wtyczki dodać notatkę do kontaktu:

notatki do kontaktu w Hubspot

Efekt?

szczegóły notatki

Możemy rozwinąć listę i po kliknięciu podsumować zawartość strony za pomocą AI - chociaż trzeba przyznać, że tutaj system nie zawsze działa idealnie przy języku polskim.


zastosowanie AI we wtyczce

Jak zainstalować wtyczkę HubSpot Sales?

Opcja 1: chcę zainstalować wtyczkę od zera

Wtyczka HubSpot Sales dostępna jest bezpłatnie w Chrome Web Store. Dzięki niej możesz korzystać z Gmaila w karcie przeglądarki, a prowadzona przez Ciebie korespondencja trafi do HubSpota. 


Po pobraniu wtyczki stąd Twój Gmail wzbogaci się o ikonę HubSpota w górnej belce – po kliknięciu możesz zmienić ustawienia.

umiejscowienie wtyczki hubspot

Upewnij się, że plugin jest prawidłowo połączony z Twoim kontem w HubSpocie – po kliknięciu w ikonę i przescrollowaniu w dół znajdziesz dane konta.

ustawienia wtyczki

Opcja 2: mam wtyczkę HubSpot Sales, ale nie widzę tej opcji

Należy kliknąć na ikonę wtyczki HubSpot Sales w Chrome, wejść w sekcję Settings i zaznaczyć opcję “All other websites”.

ustawienia wtyczki HubSpot Sales

Konsulting HubSpot z Verseo

Zastanawiasz się nad wyborem HubSpota, ale nie wiesz, który pakiet będzie najbardziej przydatny w przypadku Twojej organizacji? A może już korzystasz z HubSpota, ale chciałbyś dopracować procesy i uczynić swój CRM bardziej efektywnym? Postaw na Verseo i zobacz, jak pełna moc technologii przyspiesza działanie firm!

Autor: Adam Kubaszewski 18 czerwca 2025
Zobacz najważniejsze funkcje aplikacji mobilnej HubSpot - od skanowania wizytówek po wyświetlanie numeru dzwoniącego bezpośrednio z CRM.
Autor: Adam Kubaszewski 30 maja 2025
Poznaj 14 kluczowych funkcji systemu CRM, które zapewniają efektywne zarządzanie sprzedażą, automatyzację procesów i lepsze relacje z klientami. Dowiedz się, jakie cechy powinna mieć platforma CRM, by wspierać rozwój Twojej firmy.
Autor: Adam Kubaszewski 29 maja 2025
Chcesz skutecznie zarządzać relacjami z klientami i dbać o ich zadowolenie lepiej niż dotychczas? W takim razie postaw na odpowiedni system CRM. Ranking, który dla Ciebie przygotowaliśmy, stanowi zestawienie najlepszych programów tego typu – wybierając jeden z nich, zyskasz możliwość zwiększenia wydajności i skuteczności działań swoich pracowników, a także usprawnisz wiele firmowych procesów. Sprawdź najlepsze CRM i zainwestuj w ten system, który najlepiej pasuje do Twojej organizacji! HubSpot Nasz ranking CRM zaczniemy od najlepszego rozwiązania – zwłaszcza w oczach przedsiębiorców, których celem było usprawnienie pracy trzech kluczowych działów: sprzedaży, obsługi klienta oraz marketingu. HubSpot to narzędzie, które działa już w ponad 135 krajach i obsługuje ponad 216 tysięcy firm, co nie jest dziełem przypadku. System pozwala zautomatyzować sprzedaż i marketing, segmentować klientów według wielu kryteriów, a także obserwować i analizować ich zachowania. Co więcej, daje dostęp do zróżnicowanych raportów, dzięki którym możliwa jest późniejsza optymalizacja działań. HubSpot jest narzędziem płatnym - co prawda ma też darmową wersję, jednak wiąże się ona z dużymi ograniczeniami. HubSpot charakteryzuje się bardzo szerokimi możliwościami integracji z zewnętrznymi systemami, co pozwala stworzyć centrum zarządzania właściwie wszystkimi aspektami firmy w jednym narzędziu. Najważniejsze zalety HubSpot to: możliwość automatyzacji sprzedaży i marketingu; szczegółowa analiza zachowań klientów; bardzo dobra organizacja kontaktów; łączenie działów sprzedaży, obsługi klienta oraz marketingu; prosty interfejs; rozbudowana aplikacja mobilna wbudowany kreator landing pages; szerokie możliwości raportowania. Pipedrive Nieco mniej rozbudowanym systemem, który jednak wciąż reprezentuje najlepsze CRM, jest Pipedrive, który koncentruje się na optymalizacji procesu sprzedażowego. Został wyposażony w liczne funkcje, które umożliwiają efektywniejsze finalizowanie transakcji oraz utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami. Mowa tu między innymi o generowaniu prognoz sprzedaży, śledzeniu zachowań klientów (również tych potencjalnych), automatyzacji e-mail marketingu czy zarządzaniu kontaktami. Ważną informacją dla przedsiębiorców jest bez wątpienia to, że Pipedrive ma polską wersję językową. To narzędzie idealne zwłaszcza dla małych i średnich firm. Najważniejsze zalety Pipedrive to: wiele funkcji wspierających proces sprzedaży; możliwość integracji z licznymi narzędziami; generowanie prognoz sprzedaży; polska wersja językowa; aplikacja mobilna. Salesforce Interesują Cię najlepsze CRM w chmurze? W takim razie poza HubSpotem dobrym rozwiązaniem może być Salesforce, który automatyzuje procesy sprzedażowe i działania marketingowe. Stanowi też dobrą bazę danych o klientach, dając szybki dostęp do różnych informacji i umożliwiając podejmowanie natychmiastowych działań. Wyróżnia go zastosowanie systemów sztucznej inteligencji, jak Einstein AI, które analizują dane i przewidują zachowania klientów. Nie bez znaczenia jest również fakt, że Salesforce można integrować z wieloma aplikacjami, jak: Slack, Microsoft Outlook, Google Workspace, Mailchimp czy Zapier. Minusem jest cena - to znacznie droższy system niż HubSpot. Najważniejsze zalety Salesforce: automatyzacja procesów sprzedażowych i marketingowych; szybki dostęp do informacji o klientach; narzędzia AI, które analizują dane i przewidują zachowania klientów; prosty interfejs, którego obsługa nie wymaga kompleksowego szkolenia; możliwość integracji z wieloma zewnętrznymi aplikacjami. Zoho CRM Jeżeli natomiast szukasz niedrogiego programu CRM dla małej lub średniej firmy, sprawdź Zoho. To system, który oferuje szeroki zakres funkcji, takich jak automatyzacja sprzedaży, zarządzanie leadami, e-mail marketing oraz integracje z popularnymi narzędziami (np. Google Workspace, Microsoft 365 czy Zapier). Do atutów Zoho CRM zaliczamy również możliwość dostosowania interfejsu i procesów do indywidualnych potrzeb firmy, a także wbudowaną sztuczną inteligencję, która pomaga analizować dane i przewidywać zachowania klientów. System działa w chmurze i ma aplikację mobilną, co ułatwia pracę zespołom sprzedażowym w terenie. Minusem może być brak polskiej wersji językowej i uboższe możliwości względem HubSpota. Najważniejsze zalety Zoho CRM: liczne funkcje, które automatyzują sprzedaż i marketing; możliwość integracji z popularnymi aplikacjami; możliwość indywidualnego dostosowania interfejsu; prosta obsługa; działa w chmurze i ma aplikację mobilną; przystępna cena. Creatio Nasz ranking CRM nie mógł obyć się również bez Creatio – narzędzia do zarządzania sprzedażą, marketingiem oraz obsługą klienta. Wyróżnia się on zaawansowaną automatyzacją procesów biznesowych, za co w dużej mierze odpowiada generatywna sztuczna inteligencja, a także brakiem konieczności kodowania, co pozwala na jego łatwe i szybkie wdrożenie w każdej firmie. Co więcej, Creatio oferuje zindywidualizowane cykle pracy dla wielu branż i wbudowaną funkcję BPM, dzięki której można łatwo modelować i optymalizować procesy sprzedażowe. Działa w chmurze, na urządzeniach mobilnych i może być zintegrowany z wieloma aplikacjami, jak Microsoft 365 czy Slack. Najważniejsze zalety Creatio: skuteczna automatyzacja sprzedaży, marketingu i obsługi klienta; funkcje oparte na GenAI; brak kodowania, oznaczający możliwość łatwego wdrożenia; zindywidualizowane cykle pracy; działa w chmurze i ma aplikację mobilną; możliwość integracji z wieloma aplikacjami. ActiveCampaign CRM, który jest narzędziem typu all-in-one. Dla wielu ActiveCampaign to rozwiązanie łączące zarządzanie relacjami z klientami z zaawansowaną automatyzacją marketingową. Jego największą zaletą jest mocno rozwinięta funkcja automatyzacji e-mail marketingu oraz segmentacji klientów. Umożliwia tworzenie spersonalizowanych kampanii oraz dynamicznych ścieżek sprzedażowych, co sprawia, że jest idealny dla firm stawiających na marketing oparty na danych. Integruje się z wieloma narzędziami, takimi jak Shopify, WordPress, Zapier czy Salesforce, będąc przy tym dość intuicyjnym. Najważniejsze zalety ActiveCampaign: narzędzie typu all-in-one; wiele funkcji, umożliwiających zarządzanie klientami i automatyzację procesów biznesowych; wsparcie nie tylko dla działu sprzedaży, ale również marketingu; możliwość tworzenia spersonalizowanych kampanii; szerokie możliwości integracji; intuicyjna obsługa. Insightly Najlepsze systemy CRM, które oferują „wszystko w jednym”, reprezentuje również Insightly. To intuicyjne narzędzie przeznaczone głównie dla małych i średnich firm, łączące zarządzanie relacjami z klientami z funkcjami zarządzania projektami. Oferuje moduł automatyzacji sprzedaży oraz marketingu, co ułatwia organizację pracy zespołowej. Jego dużą zaletą jest integracja z popularnymi aplikacjami, takimi jak: Gmail, Microsoft 365, Slack czy QuickBooks. Insightly ma również wbudowane narzędzia do raportowania i analizy danych, co pomaga w podejmowaniu lepszych decyzji biznesowych. System działa w chmurze i ma aplikację mobilną, zapewniając możliwość pracy zdalnej. Minusem może być brak niektórych funkcji dostępnych w bardziej rozbudowanych programach CRM, takich jak HubSpot. Najważniejsze zalety Insightly: skuteczne zarządzanie relacjami z klientami oraz projektami; moduły automatyzacji sprzedaży oraz marketingu; możliwość raportowania i analizy danych; integracja z wieloma zewnętrznymi aplikacjami; działa w chmurze i ma aplikację mobilną. Sugar Chcąc poprawić wydajność wielu działów, w tym sprzedaży, marketingu oraz obsługi klientów, warto sprawdzić (prawdopodobnie) najlepszy CRM dla startupów, czyli Sugar. Ma wszystkie niezbędne funkcje do zarządzania relacjami z klientami, zapewnia możliwość pełnej personalizacji oraz wdrożenia zarówno w chmurze, jak i lokalnie, a do tego jest bardzo intuicyjny. Wyróżnia się też łatwością wdrożenia. Minusy? Stosunkowo wysoka cena oraz mniej funkcji niż w przypadku innych CRM zaprezentowanych w rankingu. Najważniejsze zalety Sugar: wsparcie dla działów sprzedaży, marketingu i obsługi klientów; wiele funkcji do zarządzania relacjami z klientami; możliwość wdrożenia w chmurze oraz lokalnie; łatwa obsługa. Bitrix24 W naszym rankingu CRM nie mogło zabraknąć również Bitrix24. Może być rozwiązaniem dla firm poszukujących wszechstronnego systemu do zarządzania biznesem, które jednak może być przytłaczające dla mniejszych zespołów potrzebujących prostego CRM. Nie zmienia to jednak faktu, że ma wiele przydatnych funkcji, na czele z zarządzaniem kontaktami, automatyzacją marketingu, generowaniem danych o kontrahentach czy analizą lejka sprzedażowego. Co ważne, narzędzie jest dostępne w języku polskim i ma bezpłatną wersję (dla ograniczonej liczby użytkowników). Najważniejsze zalety Bitrix24: bardzo duża liczba funkcji; możliwość automatyzacji wielu procesów.; kompleksowe narzędzie dla biznesu, nie tylko z zakresu CRM; polska wersja i bezpłatny plan. Outvio Nasz ranking CRM kończymy narzędziem Outvio. Dlaczego? Ponieważ jest to jedna z najlepszych platform do automatyzacji procesów związanych z realizacją zamówień, zwrotami i obsługą posprzedażową dla e-commerce. Umożliwia optymalizację logistyki, integrując się z popularnymi systemami sklepów internetowych, takimi jak Shopify, WooCommerce, Magento czy PrestaShop. Do jego głównych zalet zaliczamy automatyzację wielu procesów oraz funkcje personalizacji brandingu w komunikacji. Najważniejsze zalety Outvio: dobre narzędzie głównie dla sklepów internetowych; liczne funkcje związane z realizacją zamówień i obsługą posprzedażową; integracja z wieloma systemami e-commerce; funkcje personalizacji brandingu. Ranking systemów CRM Mamy nadzieję, że powyższy ranking CRM pomoże Ci wybrać najlepszy CRM dla swojej firmy. Potrzebujesz wsparcia? Zapraszamy do kontaktu – oferujemy wdrożenie HubSpot oraz wiele usług, na czele z pozycjonowaniem oraz reklamą PPC , dzięki którym poprawisz efekty swoich działań marketingowych i zwiększysz przychody ze sprzedaży!