Blog

HubSpot cennik 2025 - omówienie zmian

HubSpot to potężne narzędzie - zdolne do zasilania niemal każdej firmy na pewnym poziomie dojrzałości organizacyjnej. Z wielką uniwersalnością często idzie jednak pewne zagubienie - mnogość pakietów z różnymi opcjami potrafi na początkowym etapie wprowadzić nieco zamieszania. Cennik HubSpot mimo najlepszych intencji bywa czasem niejasny - zwłaszcza że w tym roku jesteśmy uczestnikami sporej aktualizacji struktury zarówno elementów HubSpota, jak i powiązanych z nią finalnych użytkowników.


Cennik HubSpot przed marcem 2025


Dotychczas założenia wyglądały następująco:


  • Mamy do wyboru 5 Hubów - Marketing, Sales, CMS, Service i Operations, każdy w wersjach: Free, Starter, Professional, Enterprise. Każdy z nich opiera się na tej samej CRM-owej bazie, jednak są one dedykowane innego rodzaju aktywnościom. Więcej o konkretnych Hubach możesz poczytać tutaj
  • Każdy portal mógł mieć 2500 użytkowników - ich konta były bezpłatne, a uprawnienia mogą być dowolnie definiowane - od “view only” po bycie pełnym administratorem z zaawansowanymi możliwościami edycji danych w systemie. 
  • Miejsce płatne, czyli dedykowany handlowcom Sales Seat był wymagany do bardziej zaawansowanych aktywności sprzedażowych, takich jak wysyłanie sekwencji. Wersje Sales Huba zawierały określoną liczbę takich miejsc (np. Sales Pro - 5 miejsc), które w przypadku zwiększenia załogi można było dodatkowo dokupić.


Cennik HubSpot po aktualizacji (2025)


Rok 2024 przyniósł potężną aktualizację całego systemu. Przejdźmy po kolei przez najważniejsze zmiany:


CMS Hub ewoluuje w Content Hub


Content Hub można określić jako CMS Hub na sterydach. Oprócz już obecnego kreatora stron system wzbogaca się o rozbudowane możliwości związane z edycją contentu za pomocą AI. 


HubSpot zyskuje na przykład funkcję Content Remix:


Content Remix pozwala na odświeżenie istniejących zasobów i nadanie im nowego życia. Może to być wpis na blogu lub nawet krótki fragment tekstu, który HubSpot wykorzysta do stworzenia szerokiego wachlarza powiązanych materiałów.


Oprócz tradycyjnych wpisów na platformach społecznościowych, Content Remix generuje także grafiki, treści do Google Ads oraz e-maile marketingowe, które bazują na pierwotnym materiale. Dzięki tej funkcji możliwe jest efektywne wykorzystanie istniejących zasobów w różnych kanałach komunikacji, co zwiększa ich wartość i skuteczność. Dla marketerów oznacza to szybszą i bardziej wydajną pracę.


Inną cenną opcją jest możliwość wygenerowania audio na podstawie tekstu i umieszczenia opcji odtwarzania bezpośrednio w treści. Jest to duże udogodnienie między innymi dla osób niedowidzących i niewidomych, ale przyda się właściwie wszędzie - możliwość odsłuchania artykułu zamiast przeczytania go to coraz częściej spotykana forma konsumpcji treści.


Content Hub dla użytkownika - w skrócie:


  • Jeśli jesteś obecnym użytkownikiem CMS Huba, możesz przedłużyć subskrypcję - nie będziesz jednak mógł korzystać z dodatkowych funkcji oferowanych przez Content Hub
  • Strony typu landing page znikają z Marketing Huba i stają się częścią Content Huba - to zmiana, która ma duże znaczenie w przypadku sporej części firm
  • Istnieje możliwość zakupu pakietu Marketing +, czyli połączenia Marketing Huba oraz Content Huba w niższej cenie, niż gdyby kupować je pojedynczo.

Zmiana w strukturze użytkowników

Największą nowością jest pojawienie się dwóch nowych rodzajów użytkowników - czyli użytkowników serwisowych i tzw. Core Seatów.


  • Core Seat - czyli “zwykły” użytkownik, któremu możemy zdefiniować dowolne uprawnienia. Według nowego cennika każdy taki user, który nie jest uwzględniony w początkowym pakiecie jest płatny w zależności od wybranej wersji Huba.
  • Service Seat - czyli użytkownik dedykowany opiece posprzedażowej. Ma dostęp do Help Desku, czyli panelu zarządzania zgłoszeniami serwisowymi. Obok możliwości związanych z supportem miejsce zawiera wszystkie opcje Core Seata.
  • Sales Seat - czyli użytkownicy dedykowani sprzedaży - tutaj nic się nie zmienia. Obok możliwości związanych ze sprzedażą miejsce zawiera wszystkie opcje Core Seata.
  • Bezpłatni użytkownicy zwani teraz View-Only Seats również mogą być dodawani do systemu - mogą jednak widzieć dane bez możliwości ich edycji.


Wybierając dowolny Hub w konkretnej wersji otrzymujesz więc predefiniowany zestaw płatnych miejsc, który można swobodnie powiększyć do swoich wymagań, jeśli np. zespół sprzedażowy czy serwisowy zwiększa swoją liczebność.

Aktualna liczba miejsc w pakietach i koszty użytkowników

Na opłatę za korzystanie z HubSpota składa się więc koszt subskrypcji oprogramowania, do czego dochodzi ewentualny koszt dodatkowych użytkowników nieuwzględnionych w pakiecie oraz koszt wdrożenia.


Uwaga: poniższe koszty za użytkowników z uwagi na zmieniające się kursy walut i politykę HubSpota są orientacyjne.



Sales Hub - cena za użytkownika


  • Sales Hub Starter - 20 dolarów miesięcznie za użytkownika
  • Sales Hub Professional - 100 dolarów miesięcznie za użytkownika
  • Sales Hub Enterprise - 150 dolarów miesięcznie za użytkownika


Service Hub - cena za użytkownika


  • Service Hub Starter -  20 dolarów miesięcznie za użytkownika
  • Service Hub Professional - 100 dolarów miesięcznie za użytkownika
  • Service Hub Enterprise - 150 dolarów miesięcznie za użytkownika


Marketing Hub - cena za użytkownika


  • Marketing Hub Starter - około 20 euro za jedno miejsce Core Seat
  • Marketing Hub Professional - 3 Core Seaty w pakiecie, koszt dodatkowego miejsca: około 49 euro miesięcznie
  • Marketing Hub Enterprise - 5 Core Seatów w pakiecie, koszt dodatkowego miejsca: około 75 euro miesięcznie


Content Hub - cena za użytkownika


  • Content Hub Starter - około 20 euro za jedno miejsce Core Seat
  • Content Hub Professional - 3 Core Seaty w pakiecie, koszt dodatkowego miejsca: około 68 euro miesięcznie
  • Content Hub Enterprise - 5 Core Seatów, koszt dodatkowego miejsca: około 98 euro miesięcznie



Żeby lepiej zobrazować powyższe dane, przejdźmy przez kilka przykładów:


Przykład 1 - Sales Professional


Zależy Ci na lepszej organizacji sprzedaży w firmie. Po analizie decydujesz się na Sales Hub - z uwagi na automatyzacje decydujesz się na wersję Professional. W pakiecie Sales Hub Pro otrzymujesz wybraną liczbę Sales Seat oraz nielimitowaną liczbę miejsc View-Only. Możesz dokupić do tego użytkowników z Sales Seatem (funkcjonalności sprzedażowe) lub z Core Seatem (uniwersalne zarządzanie danymi w CRM, ale bez dodatkowych opcji wspomagających sprzedaż).


Przykład 2 - Marketing Professional


Chcesz zintensyfikować działania marketingowe i zebrać je w jednej platformie. Decydujesz się na Marketing Hub w wersji Professional. W pakiecie otrzymujesz 3 miejsca Core Seat oraz nielimitowaną liczbę miejsc View-Only.


Przykład 3 - Service Starter


Chcesz usprawnić opiekę posprzedażową. Nie miałeś wcześniej do czynienia z HubSpotem, więc na początek decydujesz się na Service Hub w wersji Starter. W ramach pakietu masz wybraną liczbę płatnych miejsc Service Seat i nielimitowaną liczbę miejsc View-Only. Każde dodatkowe miejsce Service Seat lub Core Seat będzie kosztować około 23 euro miesięcznie.



Automatyzacja marketingu i sprzedaży z Verseo

Potrzebujesz pomocy w wyborze pakietu i całościowym wdrożeniu systemu CRM? Skontaktuj się z nami i zobacz, jak HubSpot może wznieść Twój biznes na wyższy poziom!

Autor: Adam Kubaszewski 18 czerwca 2025
Zobacz najważniejsze funkcje aplikacji mobilnej HubSpot - od skanowania wizytówek po wyświetlanie numeru dzwoniącego bezpośrednio z CRM.
Autor: Adam Kubaszewski 30 maja 2025
Poznaj 14 kluczowych funkcji systemu CRM, które zapewniają efektywne zarządzanie sprzedażą, automatyzację procesów i lepsze relacje z klientami. Dowiedz się, jakie cechy powinna mieć platforma CRM, by wspierać rozwój Twojej firmy.
Autor: Adam Kubaszewski 29 maja 2025
Chcesz skutecznie zarządzać relacjami z klientami i dbać o ich zadowolenie lepiej niż dotychczas? W takim razie postaw na odpowiedni system CRM. Ranking, który dla Ciebie przygotowaliśmy, stanowi zestawienie najlepszych programów tego typu – wybierając jeden z nich, zyskasz możliwość zwiększenia wydajności i skuteczności działań swoich pracowników, a także usprawnisz wiele firmowych procesów. Sprawdź najlepsze CRM i zainwestuj w ten system, który najlepiej pasuje do Twojej organizacji! HubSpot Nasz ranking CRM zaczniemy od najlepszego rozwiązania – zwłaszcza w oczach przedsiębiorców, których celem było usprawnienie pracy trzech kluczowych działów: sprzedaży, obsługi klienta oraz marketingu. HubSpot to narzędzie, które działa już w ponad 135 krajach i obsługuje ponad 216 tysięcy firm, co nie jest dziełem przypadku. System pozwala zautomatyzować sprzedaż i marketing, segmentować klientów według wielu kryteriów, a także obserwować i analizować ich zachowania. Co więcej, daje dostęp do zróżnicowanych raportów, dzięki którym możliwa jest późniejsza optymalizacja działań. HubSpot jest narzędziem płatnym - co prawda ma też darmową wersję, jednak wiąże się ona z dużymi ograniczeniami. HubSpot charakteryzuje się bardzo szerokimi możliwościami integracji z zewnętrznymi systemami, co pozwala stworzyć centrum zarządzania właściwie wszystkimi aspektami firmy w jednym narzędziu. Najważniejsze zalety HubSpot to: możliwość automatyzacji sprzedaży i marketingu; szczegółowa analiza zachowań klientów; bardzo dobra organizacja kontaktów; łączenie działów sprzedaży, obsługi klienta oraz marketingu; prosty interfejs; rozbudowana aplikacja mobilna wbudowany kreator landing pages; szerokie możliwości raportowania. Pipedrive Nieco mniej rozbudowanym systemem, który jednak wciąż reprezentuje najlepsze CRM, jest Pipedrive, który koncentruje się na optymalizacji procesu sprzedażowego. Został wyposażony w liczne funkcje, które umożliwiają efektywniejsze finalizowanie transakcji oraz utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami. Mowa tu między innymi o generowaniu prognoz sprzedaży, śledzeniu zachowań klientów (również tych potencjalnych), automatyzacji e-mail marketingu czy zarządzaniu kontaktami. Ważną informacją dla przedsiębiorców jest bez wątpienia to, że Pipedrive ma polską wersję językową. To narzędzie idealne zwłaszcza dla małych i średnich firm. Najważniejsze zalety Pipedrive to: wiele funkcji wspierających proces sprzedaży; możliwość integracji z licznymi narzędziami; generowanie prognoz sprzedaży; polska wersja językowa; aplikacja mobilna. Salesforce Interesują Cię najlepsze CRM w chmurze? W takim razie poza HubSpotem dobrym rozwiązaniem może być Salesforce, który automatyzuje procesy sprzedażowe i działania marketingowe. Stanowi też dobrą bazę danych o klientach, dając szybki dostęp do różnych informacji i umożliwiając podejmowanie natychmiastowych działań. Wyróżnia go zastosowanie systemów sztucznej inteligencji, jak Einstein AI, które analizują dane i przewidują zachowania klientów. Nie bez znaczenia jest również fakt, że Salesforce można integrować z wieloma aplikacjami, jak: Slack, Microsoft Outlook, Google Workspace, Mailchimp czy Zapier. Minusem jest cena - to znacznie droższy system niż HubSpot. Najważniejsze zalety Salesforce: automatyzacja procesów sprzedażowych i marketingowych; szybki dostęp do informacji o klientach; narzędzia AI, które analizują dane i przewidują zachowania klientów; prosty interfejs, którego obsługa nie wymaga kompleksowego szkolenia; możliwość integracji z wieloma zewnętrznymi aplikacjami. Zoho CRM Jeżeli natomiast szukasz niedrogiego programu CRM dla małej lub średniej firmy, sprawdź Zoho. To system, który oferuje szeroki zakres funkcji, takich jak automatyzacja sprzedaży, zarządzanie leadami, e-mail marketing oraz integracje z popularnymi narzędziami (np. Google Workspace, Microsoft 365 czy Zapier). Do atutów Zoho CRM zaliczamy również możliwość dostosowania interfejsu i procesów do indywidualnych potrzeb firmy, a także wbudowaną sztuczną inteligencję, która pomaga analizować dane i przewidywać zachowania klientów. System działa w chmurze i ma aplikację mobilną, co ułatwia pracę zespołom sprzedażowym w terenie. Minusem może być brak polskiej wersji językowej i uboższe możliwości względem HubSpota. Najważniejsze zalety Zoho CRM: liczne funkcje, które automatyzują sprzedaż i marketing; możliwość integracji z popularnymi aplikacjami; możliwość indywidualnego dostosowania interfejsu; prosta obsługa; działa w chmurze i ma aplikację mobilną; przystępna cena. Creatio Nasz ranking CRM nie mógł obyć się również bez Creatio – narzędzia do zarządzania sprzedażą, marketingiem oraz obsługą klienta. Wyróżnia się on zaawansowaną automatyzacją procesów biznesowych, za co w dużej mierze odpowiada generatywna sztuczna inteligencja, a także brakiem konieczności kodowania, co pozwala na jego łatwe i szybkie wdrożenie w każdej firmie. Co więcej, Creatio oferuje zindywidualizowane cykle pracy dla wielu branż i wbudowaną funkcję BPM, dzięki której można łatwo modelować i optymalizować procesy sprzedażowe. Działa w chmurze, na urządzeniach mobilnych i może być zintegrowany z wieloma aplikacjami, jak Microsoft 365 czy Slack. Najważniejsze zalety Creatio: skuteczna automatyzacja sprzedaży, marketingu i obsługi klienta; funkcje oparte na GenAI; brak kodowania, oznaczający możliwość łatwego wdrożenia; zindywidualizowane cykle pracy; działa w chmurze i ma aplikację mobilną; możliwość integracji z wieloma aplikacjami. ActiveCampaign CRM, który jest narzędziem typu all-in-one. Dla wielu ActiveCampaign to rozwiązanie łączące zarządzanie relacjami z klientami z zaawansowaną automatyzacją marketingową. Jego największą zaletą jest mocno rozwinięta funkcja automatyzacji e-mail marketingu oraz segmentacji klientów. Umożliwia tworzenie spersonalizowanych kampanii oraz dynamicznych ścieżek sprzedażowych, co sprawia, że jest idealny dla firm stawiających na marketing oparty na danych. Integruje się z wieloma narzędziami, takimi jak Shopify, WordPress, Zapier czy Salesforce, będąc przy tym dość intuicyjnym. Najważniejsze zalety ActiveCampaign: narzędzie typu all-in-one; wiele funkcji, umożliwiających zarządzanie klientami i automatyzację procesów biznesowych; wsparcie nie tylko dla działu sprzedaży, ale również marketingu; możliwość tworzenia spersonalizowanych kampanii; szerokie możliwości integracji; intuicyjna obsługa. Insightly Najlepsze systemy CRM, które oferują „wszystko w jednym”, reprezentuje również Insightly. To intuicyjne narzędzie przeznaczone głównie dla małych i średnich firm, łączące zarządzanie relacjami z klientami z funkcjami zarządzania projektami. Oferuje moduł automatyzacji sprzedaży oraz marketingu, co ułatwia organizację pracy zespołowej. Jego dużą zaletą jest integracja z popularnymi aplikacjami, takimi jak: Gmail, Microsoft 365, Slack czy QuickBooks. Insightly ma również wbudowane narzędzia do raportowania i analizy danych, co pomaga w podejmowaniu lepszych decyzji biznesowych. System działa w chmurze i ma aplikację mobilną, zapewniając możliwość pracy zdalnej. Minusem może być brak niektórych funkcji dostępnych w bardziej rozbudowanych programach CRM, takich jak HubSpot. Najważniejsze zalety Insightly: skuteczne zarządzanie relacjami z klientami oraz projektami; moduły automatyzacji sprzedaży oraz marketingu; możliwość raportowania i analizy danych; integracja z wieloma zewnętrznymi aplikacjami; działa w chmurze i ma aplikację mobilną. Sugar Chcąc poprawić wydajność wielu działów, w tym sprzedaży, marketingu oraz obsługi klientów, warto sprawdzić (prawdopodobnie) najlepszy CRM dla startupów, czyli Sugar. Ma wszystkie niezbędne funkcje do zarządzania relacjami z klientami, zapewnia możliwość pełnej personalizacji oraz wdrożenia zarówno w chmurze, jak i lokalnie, a do tego jest bardzo intuicyjny. Wyróżnia się też łatwością wdrożenia. Minusy? Stosunkowo wysoka cena oraz mniej funkcji niż w przypadku innych CRM zaprezentowanych w rankingu. Najważniejsze zalety Sugar: wsparcie dla działów sprzedaży, marketingu i obsługi klientów; wiele funkcji do zarządzania relacjami z klientami; możliwość wdrożenia w chmurze oraz lokalnie; łatwa obsługa. Bitrix24 W naszym rankingu CRM nie mogło zabraknąć również Bitrix24. Może być rozwiązaniem dla firm poszukujących wszechstronnego systemu do zarządzania biznesem, które jednak może być przytłaczające dla mniejszych zespołów potrzebujących prostego CRM. Nie zmienia to jednak faktu, że ma wiele przydatnych funkcji, na czele z zarządzaniem kontaktami, automatyzacją marketingu, generowaniem danych o kontrahentach czy analizą lejka sprzedażowego. Co ważne, narzędzie jest dostępne w języku polskim i ma bezpłatną wersję (dla ograniczonej liczby użytkowników). Najważniejsze zalety Bitrix24: bardzo duża liczba funkcji; możliwość automatyzacji wielu procesów.; kompleksowe narzędzie dla biznesu, nie tylko z zakresu CRM; polska wersja i bezpłatny plan. Outvio Nasz ranking CRM kończymy narzędziem Outvio. Dlaczego? Ponieważ jest to jedna z najlepszych platform do automatyzacji procesów związanych z realizacją zamówień, zwrotami i obsługą posprzedażową dla e-commerce. Umożliwia optymalizację logistyki, integrując się z popularnymi systemami sklepów internetowych, takimi jak Shopify, WooCommerce, Magento czy PrestaShop. Do jego głównych zalet zaliczamy automatyzację wielu procesów oraz funkcje personalizacji brandingu w komunikacji. Najważniejsze zalety Outvio: dobre narzędzie głównie dla sklepów internetowych; liczne funkcje związane z realizacją zamówień i obsługą posprzedażową; integracja z wieloma systemami e-commerce; funkcje personalizacji brandingu. Ranking systemów CRM Mamy nadzieję, że powyższy ranking CRM pomoże Ci wybrać najlepszy CRM dla swojej firmy. Potrzebujesz wsparcia? Zapraszamy do kontaktu – oferujemy wdrożenie HubSpot oraz wiele usług, na czele z pozycjonowaniem oraz reklamą PPC , dzięki którym poprawisz efekty swoich działań marketingowych i zwiększysz przychody ze sprzedaży!